Sportobchod.cz založili kamarádi Josef Mech a Martin Došek už v roce 2002. Po škole tehdy balili objednávky sportovního vybavení u rodičů v garáži a rozesílali je po Česku. O osmnáct let později platí jejich e-shop za místo, kam chodí nakupovat ti, co to se sportem myslí vážně.
Na jejich obsluhu mají Mech s Doškem 110 zaměstnanců, míří k půlmiliardovému obratu, ebitda jejich marže se pohybuje na pěti procentech a mimo československý trh jsou úspěšní v Německu, Rakousku nebo Švýcarsku. A před Vánoci chtějí vstoupit na další trh – maďarský.
V českém e-commerce prostředí jsou zkrátka i jiné úspěšné e-shopy než jen giganti jako Mall.cz či Alza. Připomeňte si některé z nich v našem předvánočním seriálu a zjistěte, jak se jim daří.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru