Ještě na jaře byla komunikační služba Slack známá hlavně mezi vývojáři, programátory nebo projektovými manažery v softwarových firmách. Její barevná ikonka – mimochodem dost podobná tomu, co napříč svými aplikacemi nyní "nakreslil" Google – pro ně byla synonymem instantního spojení. Posílali si přes ni zprávy, fotky, přílohy přesně jako e-mailem, jen rychleji a pohodlněji. Pak přišel koronavirus a Slack letos na jaře objevily zástupy dalších lidí po celém světě, kteří museli najednou vyměnit kanceláře za své obýváky a potřebovali něco na pracovní štěbetání.
Slack denně používá více než 15 milionů lidí, a to i těch, kteří pracují například v IBM a dalších velkých firmách. Kvůli pandemii a tlaku na práci na dálku mu narostl počet zákazníků i obrat. Od ledna do července utržil 418 milionů dolarů, o 140 milionů více než ve stejném období loni.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru