Ještě na jaře byla komunikační služba Slack známá hlavně mezi vývojáři, programátory nebo projektovými manažery v softwarových firmách. Její barevná ikonka – mimochodem dost podobná tomu, co napříč svými aplikacemi nyní "nakreslil" Google – pro ně byla synonymem instantního spojení. Posílali si přes ni zprávy, fotky, přílohy přesně jako e-mailem, jen rychleji a pohodlněji. Pak přišel koronavirus a Slack letos na jaře objevily zástupy dalších lidí po celém světě, kteří museli najednou vyměnit kanceláře za své obýváky a potřebovali něco na pracovní štěbetání.

Slack denně používá více než 15 milionů lidí, a to i těch, kteří pracují například v IBM a dalších velkých firmách. Kvůli pandemii a tlaku na práci na dálku mu narostl počet zákazníků i obrat. Od ledna do července utržil 418 milionů dolarů, o 140 milionů více než ve stejném období loni.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se