Kávou provoněný příběh Jiřího Plška se začal psát v roce 2008, kdy si pořídil domů vlastní kávovar. "V té době to bylo něco unikátního, protože všichni kolem si vařili turka," říká majitel moravské pražírny Coffee Spot, který ve firmě skáče od jednoho k druhému a je v neustálém zápřahu. Praží kávu, vyřizuje objednávky, řeší obaly… A kvůli masivnímu zájmu zákazníků stáhl na podzim reklamy z Facebooku.
Přitom právě ony na začátku prvního lockdownu zvýšily pražírně tržby natolik, že už nyní má o 80 procent lepší obrat než za celý loňský rok. Pro představu - v roce 2019 Coffee Spot utržil přes 19 milionů korun. A to v oboru, ve kterém začínal stylem pokus omyl, a v začátcích tak musel vyhazovat kilogramy nepovedené kávy.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru