Kvůli pandemii koronaviru musela řada firem přehodnotit své obchodní strategie a investovat do nových technologií. V případě největšího fastfoodového řetězce světa McDonald's byly plány na stole už několik let, covid celý proces změn pouze urychlil. Nový koncept se zaměřuje na rozvoj výdeje jídla přes drive-thru a více personalizovaný přístup k zákazníkům, který však nebudou zajišťovat zaměstnanci McDonald's, nýbrž data z aplikace.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru