Výdejní okénko a rozvoz si vyzkoušeli už na jaře, nyní se k němu provozovatelé českých restaurací a barů vrací. Výjimkou není ani Jan Vlachynský, spoluzakladatel dnes již legendárních brněnských podniků Bar, který neexistuje, Super Panda Circus a Whiskey bar, který neexistuje. Ten ale nehodlá těžký podzim přežívat jen za pomoci alternativního prodeje drinků. Plánuje také nový e-shop, na kterém nabídne třeba deskovou hru, v níž lidé prochází brněnskými bary, nebo svoji knihu. Oceňuje také, že vláda podnikatelům nabídla kompenzace, které jim umožní udržet zaměstnance.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se