Když se před pěti lety, 18. září 2015, v USA provalilo, že Volkswagen pomocí "cinknutého" softwaru bezostyšně podvádí s měřením emisí ze svých naftových aut, nechyběly v odborných kruzích hlasy, že ho to možná položí. Ale to se nestalo. A to přesto, že největší světová automobilka sice v důsledku "Dieselgate" na pokutách a náhradách škod zatím přišla o více než 32 miliard eur (kolem 860 miliard korun). Jejím finančním zdravím to však neotřáslo. Naopak, rozsáhlá aféra týkající se zhruba 11 milionů koncernových aut po celém světě, z toho 1,2 milionu značky Škoda Auto, zapůsobila jako mocný impulz k prosazení rozsáhlých změn spojených s řízením kolosu se 670 tisíci zaměstnanci.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se