Každý desátý člověk v Česku omezuje podle nedávného průzkumu agentury Ipsos ve svém jídelníčku maso nebo ho nejí vůbec, v jiných zemích světa je podíl takovýchto lidí ještě vyšší. Do boje světových potravinářů, kdo nabídne vegetariánům, veganům nebo takzvaným flexitariánům lepší výrobek, vyrazilo i Nestlé. Tedy firma, která tradičně vydělává na čokoládě a bonbonech. "Sladkosti se mohou stát minoritním produktem a nebylo by to poprvé," říká v rozhovoru pro HN o změnách ve směřování byznysu Nestlé Torben Emborg, generální ředitel firmy pro Česko a Slovensko.

Nestlé mám spojené s čokoládou, je to stále hlavní produkt?

Ne nutně, záleží na zemi. Portfolia v jednotlivých státech se liší.

A v Česku?

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru