Až čtyři pětiny menších firem nemají podle odhadu expertů poradenské společnosti Moore Czech Republic vypracovaný plán, co dělat, když přijde druhá vlna pandemie. Když se ovšem podíváme na plány velkých firem, které je mají bezchybně propracované, pořád se točí okolo dostupnosti hygienických potřeb, dezinfekce prostředí, případně postupů, jak zajistit sociální distanc, střídání týmů a práci z domova. To vše je samozřejmě nutné a bezpochyby to vyžaduje celou řadu změn neboli "nastavení nových procesů", interních řádů. Z hlediska dlouhodobého přežití firmy ale nejde o to nejzásadnější.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se