Usain Bolt, Michael Jordan, Serena Williamsová, Cristiano Ronaldo... Nejrychlejší a nejlepší sportovci světa jsou zároveň hlavními tvářemi předních módních značek. Ani jejich věhlas ale výrobce sportovního oblečení a obuvi neuchránil před hlubokými propady během koronavirové krize. Lidé se sice při karanténě věnovali pohybu, ale mnohem méně nakupovali, vyplývá ze statistik a dostupných čísel, které jsme porovnali.

Adidas, Nike, Puma a Under Armour se nyní pokouší vrátit zpět na čísla před krizí. Největší problém pro tyto společnosti během krize představovalo nucené zavření kamenných prodejen, ať už se jednalo o jejich vlajkové obchody, nebo obchody, které zboží přeprodávají. Adidas musel zavřít 70 procent svých poboček, Under Armour a Puma asi 80 procent a největší sportovní značka světa Nike dokonce 90 procent.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru