Usain Bolt, Michael Jordan, Serena Williamsová, Cristiano Ronaldo... Nejrychlejší a nejlepší sportovci světa jsou zároveň hlavními tvářemi předních módních značek. Ani jejich věhlas ale výrobce sportovního oblečení a obuvi neuchránil před hlubokými propady během koronavirové krize. Lidé se sice při karanténě věnovali pohybu, ale mnohem méně nakupovali, vyplývá ze statistik a dostupných čísel, které jsme porovnali.

Adidas, Nike, Puma a Under Armour se nyní pokouší vrátit zpět na čísla před krizí. Největší problém pro tyto společnosti během krize představovalo nucené zavření kamenných prodejen, ať už se jednalo o jejich vlajkové obchody, nebo obchody, které zboží přeprodávají. Adidas musel zavřít 70 procent svých poboček, Under Armour a Puma asi 80 procent a největší sportovní značka světa Nike dokonce 90 procent.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se