"Sociální sítě jsou v současnosti tím nejjednodušším a nejlevnějším kanálem a místem, kde mohou firmy komunikovat napřímo se svými zákazníky," říká Eliška Vyhnánková, která už devět let pomáhá firmám i jednotlivcům změnit jejich sítě k lepšímu. Autorka knihy Jak na sítě zároveň dodává, že komunikace s klienty na sítích přináší oproti klasické reklamě ještě jeden velký benefit, a sice zpětnou vazbu, která může firmě pomoci se zlepšovat, nebo objevit problémy konkrétního produktu.

Ve chvíli, kdy máte produkt či službu, webové stránky, e-shop a potřebujete, aby se o tom někdo dozvěděl, jsou sociální sítě ideální. "Reklamní kampaně na sociálních sítích jsou navíc relativně levné. Nebavíme se o desítkách tisíc korun, ale klidně o stokorunách až tisícikorunách, zkrátka nižších částkách. To se vůbec nedá srovnávat s reklamou v televizi, v rádiu nebo venkovními reklamami," vysvětluje Vyhnánková. A rovnou přidává další výhodu propagace na sociálních sítích: jde velmi dobře zacílit na lidi, pro které je produkt určen. A to jak výběrem konkrétní sítě (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn apod.) nebo v rámci ní, podle věku, zájmů, místa bydliště a tak podobně.

A jak získat na sociálních sítích, kde přibývají miliony příspěvků denně, pozornost? Eliška Vyhnánková dala pro HN dohromady několik rad, které byste měli znát, než se na sítě vydáte, nebo pokud chcete, aby byl váš profil efektivnější:

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru