Spoléhat pouze na pomoc státu nemusí být vždy to nejefektivnější řešení. Přední české společnosti se proto rozhodly, že budou pomáhat taky. Například Plzeňský Prazdroj se rozhodl investovat 300 milionů korun do české ekonomiky a podpořit své zákazníky, dodavatele a partnery, kteří se kvůli koronaviru ocitli v existenční krizi.

A není sám. Mantru "musíme si pomáhat" razí i jiné české firmy, nehledě na to, že samy měly v uplynulých měsících problémy. O tom, jak nakopnout českou ekonomiku, jakým způsobem se bude vzpamatovávat tuzemská gastronomie nebo jaké nové příležitosti se mohou vyklubat z koronavirové krize v e-commerce a přidružených oborech? Diskutovat o tom budou Tomáš Mráz, obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje, Martin Borovka, generální ředitel Eurovie, a Simona Kijonková, zakladatelka a majitelka společnosti Zásilkovna.

Připojit se k nám můžete v úterý 26. května od 10 hodin. Otázky na řečníky je možné pokládat dole pod článkem do pondělí 25. května do 13 hodin.

Online rozhovor

  vložit otázkuObnovit
Čtenářský dotaz
Vidíte nějakou formu či cestu jak motivovat zákazníky k tomu, aby zachovali loajalitu vůči svým českým dodavatelům a to i přesto, že zahraniční dodavatelé nabídnou nižší ceny?
Související
Newsletter

Sedmička HN

Život se vrací do normálu a my vám chceme pomoct, aby to byl návrat co nejpříjemnější. Proto tu je newsletter Sedmička HN. Sedm zajímavých tipů pro čtení a několik nápadů pro volný čas, každý pracovní den v sedm ráno přímo do vaší mailové schránky!

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru