Související

Komentáře ke článku

Michal Raudenský 12.05.2020 22:42
Paní redaktorko, mám vás moc rád a s radostí sleduji vaše rozhovory. Tentokrát se ale domnívám, že váš přístup byl nefér. Podle mého názoru je evidentní, že v tomhle maléru nemá žádnou šanci Kiwi, jako zprostředkovatel prodeje náklady uhradit. Celé je to velký malér, samozřejmě, ovšem nemůžeme ho napravit tím, že budeme požadovat peníze po těch, kdo je nemají. Kiwi platí za letenky aerolinkám a nesedí na nich. Tak z čeho by to platili? Přesto děkuji za vaše rozhovory a těším se na další. Michal Raudenský
Filip Bobiňski 12.05.2020 22:27
Tak nějak nechápu proč paní redaktorka nechápe, že Kiwi je jenom zprostředkovatel a není v jeho silách v této extrémní situaci refundovat něco za aerolinky. Je z ní cítit nenávist vůči firmě a adorace zákazníka. Nereálné.
Newsletter

Sedmička HN

Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru