Vydavatelství Mladá fronta míří do konkurzu, kvůli pandemii covid-19 společnosti došly peníze. Jedinou možnou záchranou je podle insolvenční správkyně prodej novému investorovi, který firmu postaví na nohy. 

"Společnost Mladá fronta, a.s., dnes poslala na soud zpětvzetí návrhu na povolení reorganizace," potvrdila ve středu informaci HN mluvčí společnosti Pavlína Míčová.

Vydavatelství Mladá fronta, které vydává například týdeník Euro, různé další časopisy a knihy z oblasti zdravotnictví či dětské literatury, je v úpadku od poloviny února. Původně požádala věřitele o reorganizaci spojenou s možným vstupem nového majitele. Když nyní svou žádost stáhla, je jedinou možností konkurz a prodej firmy vcelku nebo rozprodej na části.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru