V důsledku uzavření provozoven kvůli koronaviru přichází řada prodejců a poskytovatelů služeb každým dnem o významnou část svých tržeb. Záchranou může být pro řadu podnikatelů přechod na on-line prodej. Ten však skýtá řadu úskalí, ať už jde o nastavení obchodních podmínek, plnění nových povinností vůči spotřebitelům, řešení vratek či nastavení elektronického marketingu.
Michal Nulíček a Jan Tomíšek z advokátní kanceláře Rowan Legal vám na svém webináři radí, na co si při přechodu na on-line prodej dát pozor, co napsat do obchodních podmínek a jak postupovat, abyste svým nově získaným zákazníkům mohli bez rizika nabízet další produkty a služby.
Online rozhovor
ObnovitByznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru