Za posledních pět let investovala firma ZKL Group do své modernizace asi 600 milionů korun. Společnost výrazně rozšířila výrobu, pustila se do digitalizace a začala pracovat na "zeštíhlení" a zefektivnění firmy. Teď výrobce ložisek začíná sklízet ovoce. Přibývají mu zákazníci po celém světě, proniká do nových segmentů a jeho obrat loni meziročně narostl o sedm procent téměř na 1,2 miliardy korun. Výkonný ředitel koncernu Jiří Prášil mladší přitom věří, že další růst firmy nenaruší ani pandemie koronaviru.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se