Brněnská barová scéna je dnes pojem, a to nejen v Česku. Velkou zásluhu na tom má Jan Vlachynský se svým byznysovým partnerem Andrejem Vališem. Patří jim dnes už legendární podniky Bar, který neexistuje, Super Panda Circus, Whiskey Bar, který neexistuje, Slast a 4pokoje, o jejichž kvalitě se psalo i v New York Times.

Kromě toho stojí za originálním hotelem Anybody, který je inspirovaný slavnými filmy a spojuje v sobě netradiční ubytování s hrou pro páry. Zároveň vyrábějí luxusní limonády a rozváží je do restaurací v celé zemi.

Pro letošní rok měla skupina firem pod značkou Lidi z Baru v plánu tržby vysoko nad 100 miliony. Do 12. března se vše vyvíjelo, jak mělo, ale pak přišla karanténa a během pár dní bylo všechno vzhůru nohama.

Jan Vlachynský o tom, co se dělo pak, napsal velmi osobní záznam na svůj profil na síti LinkedIn. Svěřil se tam, jak se propadl do depresí, jak několik dní pil a nevěřil, že se z toho dostanou. A napsal i o tom, že pak ho kolegové nakopnuli, že mu dodali energii svým nadšením, takže dnes je opět takový, jak ho znají nejen v Brně: euforický, rychle mluvící, sršící nápady a dobrou náladou. Při našem rozhovoru o tom, co Lidi z Baru dělají a budou dělat, byl možná ještě o něco rozjetější než obvykle - vzal si na posilněnou nový energetický nápoj, který se svým týmem vyvíjí. O tom ale až později...

Teď jste plný elánu, ale ještě před měsícem to tak asi nebylo, že? 

Musím začít ještě dřív. Do letošního roku jsme vstoupili s tím, že to bude opravdu dobrý rok, protože jsme do našich firem hodně investovali, a dokonce jsme si říkali, že bychom si po letech mohli třeba vyplatit i něco ze zisku. Loni zhruba touto dobou jsme se vlastní vinou dostali také do určité krize, měli jsme velké náklady a všechno jsme si to způsobili sami. Firmu jsme přenastavili a opravdu nám to začalo šlapat. Byli jsme nadšení, jenže pak přišel koronavirus. První dny, kdy jsme mohli mít přes den otevřeno, jsem si ještě říkal, že to je příležitost, že toho musíme využít. Pak ovšem přišel úplný zákaz a my zůstali zavření, ani okénko jsme nenechali otevřené. A v tom na mě padla deprese.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu svým přátelům
  • Přístup do on-line archivu od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek?
Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Sedmička HN

Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru