E-shop s potravinami Rohlík.cz loni zvýšil obrat meziročně o 60 procent na více než čtyři miliardy korun. Obchodu také vzrostl oproti roku 2018 více než dvojnásobně provozní zisk EBITDA na 60 milionů. E-shop to v úterý oznámil v tiskové zprávě. Rohlík.cz, který je největším internetovým obchodem s potravinami v Česku, loni například posílil spolupráci s místními dodavateli a expandoval do Maďarska.

"Posílili jsme v rámci iniciativy Čerstvě sklizeno spolupráci s lokálními dodavateli, aby zboží necestovalo přes půl světa, když nemusí. Zásadně jsme vylepšili klub Rohlíček, spustili Rohlík Chef a zahájili zahraniční expanzi úspěšným otevřením Kifli.hu v Maďarsku," uvedl k loňským výsledkům firmy zakladatel a většinový majitel Rohlík.cz Tomáš Čupr.

Loni také začala automatizace skladů Rohlík.cz. Podle e-shopu se nyní provádí automatizace v pražské Liboci, kde potrvá do začátku března. Během letošního roku bude rovněž otevřen další sklad v Praze a plánuje se stěhování do nového skladu v Brně.

Do budoucna obchod připravuje rozšíření sortimentu vlastní privátní značky Rohlík nebo rozšíření segmentu zboží v sekci Otoč obal, kde nabízí produkty ve vratných obalech. Kvůli ohleduplnosti k životnímu prostředí obchod rovněž využívá auta na zemní plyn a do roku 2025 chce celou svou flotilu ve městech převést na pohon na elektřinu.

E-shop Rohlík.cz nabízí rozvoz potravin, drogerie a dalšího zboží po Praze, Brně, Olomouci, Plzni, Hradci Králové, Pardubicích, Jablonci, Liberci a Prostějově v den objednání. Aktuálně je podle obchodu v sortimentu Rohlík.cz přes 15 tisíc položek.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru