Lubomír Šilhavý se na kancelářském trhu pohybuje už 25 let. Zažil 90. léta i současnost a má přehled o tom, jak se tento trh mění a posouvá. "Dříve se pracovalo v uzavřených kancelářích za zavřenými dveřmi. Pak se přešlo do trendu velkoplošných kanceláří, tedy open spaců, které se stavějí i dnes, ale nejsou mezi pracovníky moc oblíbené. Hlavně kvůli ruchu a hluku,“ říká Šilhavý. Už v roce 1994 proto začal vytvářet malé, privátní kanceláře a velké firmy téměř odmítal. Místo toho kolem svých kanceláří postupně formoval komunitu lidí, kteří začínali podnikat. V podstatě vytvářel takový dnešní community hub, ale už tehdy s jednotlivými kancelářemi po jednom až maximálně po čtyřech lidech.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru