T-Mobile, největší tuzemský operátor sítí pro mobilní telefony, chce letos pokročit ve svém investičním plánu za stovky milionů eur, jehož cílem je zavést do desítek tisíc domácností optické kabely a nabídnout tak podstatné zrychlení připojení k internetu po pevné lince. Na čtvrtečním setkání s novináři to řekl generální ředitel českého a slovenského T-Mobilu José Perdomo Lorenzo.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

jarda 09.01.2020 21:19
T-Mobile to dělá dobře. Klasické volání, SMS i TV přenos budou nejspíše v blízké budoucnosti nahrazené drátovým i bezdrátovým internetem. Bude záležet hodně na pokrytí a rychlosti. U mladších lidí je to dobře vidět, že píšou např. přes Messanger místo používání SMS. Taky by kartami mohl zamýchat Starlink od SpaceX, pokud se jim podaří dostatečně zmenšit přijímač.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru