Francouzské kabelky, šampaňské, kosmetika, porcelán nebo třeba sýry, jako je roquefort. Za podobné výrobky si Američané brzy zřejmě připlatí. Americká vláda pohrozila, že by mohla uvalit až stoprocentní dodatečná cla na vybrané francouzské zboží. Washington tvrdí, že je to protiopatření za francouzskou digitální daň, která začala platit už tento rok a cílí na velké internetové firmy, jako je Google, Apple nebo Facebook.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru