Celosvětový trh s automobily stojí před velkou změnou. Zatímco v minulosti těžil autoprůmysl zejména z prodeje aut, do budoucna bude muset nabízet služby spojené s novými technologiemi.
"Automotive už nebude primárně o autech ale o mobilitě. Sdílení aut a sdílení cesty budou nabývat na významu," uvedl pro HN analytik společnosti PwC Pavel Štefek. Podle analýzy Digital Auto Report společnosti PwC Strategy& mají teď firmy v autoprůmyslu příležitost, aby změnily svůj byznysmodel a obstály tak v konkurenci i do budoucna. Výzkum vznikl na základě rozhovorů s manažery automobilek, dodavateli, akademiky a analytiky z oboru.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru