Zaměstnavatelé při náboru stále více využívají sociální sítě. Ze svých pracovníků navíc často dělají náboráře - za přivedení nového kolegy jim nabízejí desítky tisíc korun, nebo dokonce cestu kolem světa za čtvrt milionu korun. "Pořád je to levnější než dát peníze personální agentuře," říká ředitel a spolumajitel společnosti Storyous Igor Třeslín.

"Tento způsob je velmi efektivní, z doporučených kandidátů je vysoké procento těch, kteří jsou přijati," přidává se Ivana Pavlíčková z Plzeňského Prazdroje. Zaměstnanci pivovaru mohou za přivedení člověka dostat až 20 tisíc korun. Hospodářské noviny v anketě oslovily devět firem od Lidlu po Plzeňský Prazdroj  a zeptaly se, jak se změnila jejich strategie náboru zaměstnanců.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se