Zaměstnavatelé při náboru stále více využívají sociální sítě. Ze svých pracovníků navíc často dělají náboráře - za přivedení nového kolegy jim nabízejí desítky tisíc korun, nebo dokonce cestu kolem světa za čtvrt milionu korun. "Pořád je to levnější než dát peníze personální agentuře," říká ředitel a spolumajitel společnosti Storyous Igor Třeslín.
"Tento způsob je velmi efektivní, z doporučených kandidátů je vysoké procento těch, kteří jsou přijati," přidává se Ivana Pavlíčková z Plzeňského Prazdroje. Zaměstnanci pivovaru mohou za přivedení člověka dostat až 20 tisíc korun. Hospodářské noviny v anketě oslovily devět firem od Lidlu po Plzeňský Prazdroj a zeptaly se, jak se změnila jejich strategie náboru zaměstnanců.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru