Zaměstnavatelé při náboru stále více využívají sociální sítě. Ze svých pracovníků navíc často dělají náboráře - za přivedení nového kolegy jim nabízejí desítky tisíc korun, nebo dokonce cestu kolem světa za čtvrt milionu korun. "Pořád je to levnější než dát peníze personální agentuře," říká ředitel a spolumajitel společnosti Storyous Igor Třeslín.

"Tento způsob je velmi efektivní, z doporučených kandidátů je vysoké procento těch, kteří jsou přijati," přidává se Ivana Pavlíčková z Plzeňského Prazdroje. Zaměstnanci pivovaru mohou za přivedení člověka dostat až 20 tisíc korun. Hospodářské noviny v anketě oslovily devět firem od Lidlu po Plzeňský Prazdroj  a zeptaly se, jak se změnila jejich strategie náboru zaměstnanců.

Zatím jste si přečetli méně než 5 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru