Vedle nápisů v angličtině, němčině a ruštině se do budoucna nejspíš v českých turistických destinacích stane naprostým standardem mít i nápisy v čínských znacích. Počet turistů z nejlidnatější země světa, kteří zavítají do České republiky, rok od roku prudce roste. Ještě v roce 2013 jich do Česka přicestovalo lehce přes 160 tisíc, loni to bylo však poprvé více než půl milionu. Ze země za velkou zdí do tuzemska přijelo necelých 620 tisíc lidí.

"Praha je základním magnetem, po ní Český Krumlov," popisuje nejčastější místa, kam tito turisté míří, Jan Papež, místopředseda Asociace cestovních kanceláří ČR. Vedle toho jezdí podle něj turisté z nejlidnatější země světa nejčastěji do Kutné Hory, Karlových Varů či na jižní Moravu. Za nákupy míří naopak spíše do Německa, Francie či Velké Británie.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru