Vydavatelství Vltava Labe Media loni prohloubilo ztrátu z 18 milionů na 83,6 milionu korun. Tržby vydavatele novin Deník klesly zhruba o desetinu na 1,46 miliardy korun. Vyplývá to účetní závěrky společnosti.

Celková čtenost titulů sítě Deník se v druhém pololetí pohybovala kolem 511 tisíc čtenářů, což je růst o 4000 lidí proti předchozímu období. Největší počet čtenářů měl Deník ve východních Čechách (77 tisíc lidí) a v Moravskoslezském kraji (74 tisíc lidí).

Firma se loni sloučila s dceřinými společnostmi Annonce, Websitemaster a Grand Real City a dále převzala aktivity související s vydáváním titulů Receptář a Automodul.

Vltava Labe Media patří pod investiční skupinu Penta Investments. Počet zaměstnanců loni klesl o 51 na 900 lidí. Druhé největší české vydavatelství s tržním podílem kolem 17 procent vedle Deníku vydává lifestylové tituly Glanc, Story, Gurmet, Kondice, National Geographic, dvouměsíčník Kreativ Praktická žena, tradiční tituly Týdeník Květy, Vlasta, Překvapení, několik TV magazínů a měsíčníky Dům a zahrada a Receptář. Součástí portfolia jsou internetové tituly www.annonce.cz, www.denik.cz, www.dotyk.cz, www.kafe.cz, www.tipcars.com, www.cars.cz, www.automix.cz a www.automodul.cz.

 

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru