Připravte se na to, že brzy poroste zájem o znalosti, které se nedají snadno automatizovat. Už teď si zaměstnavatelé cení lidí s analytickým myšlením a schopností rozeznat jádro problému, v budoucnu je budou potřebovat ještě víc, říká v rozhovoru pro HN britský ekonom Hasan Bakhshi. Užitečná bude podle něj i znalost filozofie, historie či sociologie. "Souvisí to se schopností pochopit souvislosti, dát si věci dohromady," uvádí expert britské nadace Nesta, která se zabývá inovacemi. Bakhshi se v ní zaměřuje hlavně na kreativní odvětví ekonomiky, jako jsou například videohry, film nebo hudba.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se