Čínský trh s automobily se loni propadl poprvé od konce devadesátých let a setrvale klesá již jedenáct měsíců v řadě. Zatím k nejhoršímu propadu došlo letos v květnu, kdy trh klesl o 16 procent - prodalo se o 1,91 milionu vozů méně než rok předtím. Na vině je předlužení domácností, zpomalování ekonomiky a nové emisní normy, které dopadají hlavně na západní automobilky. Problémy mohou mít Volkswagen i Škoda.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.