Adam Nykles zastřeší v agentuře Kindred veškeré datové projekty. Zodpovědný bude za oblast data science i rozvoj a implementaci datových platforem. Právě objem technologických zakázek v agentuře v poslední době významně roste, což s sebou přináší potřebu nových pozic i vznik celých expertních týmů. Pod Nyklesem se tak například postupně formuje oddělení specialistů na Salesforce DMP nebo nástroje Adobe.

V oblasti digitální reklamy se Adam Nykles pohybuje přes 8 let. Ve společnosti Adform měl naposledy na starost klíčové zákazníky (T-Mobile, OMD, Médea) a rozvoj data management platformy v regionu CEE. Předtím pracoval v O2, kde byl zodpovědný za technický a obchodní rozvoj platforem pro automatizaci dat.

V novém působišti se bude podílet na datových aktivitách napříč celou českou pobočkou Publicis Groupe. Mezi jeho největší projekty bude patřit například globální datový hub německého Daimleru, který Publicis Groupe z Prahy spravuje pro 30 zemí.

„Za roky v Adformu jsem měl možnost vidět mezi firmami různou úroveň využívání technologií a dat. Kindred v téhle oblasti řadím mezi špičku v oboru, a to i v mezinárodním měřítku. Díky spojení s Publicis Groupe se navíc otevřela unikátní možnost pracovat pro klienty v globálním měřítku, což potenciál datových aktivit ještě výrazně posouvá,” uvedl Adam Nykles.

Související