Společnost Škoda Auto, která loni vyrobila přes 1,2 milionu vozů, považuje další svoji globální expanzi za svůj stěžejní cíl. "Značka má potenciál prodávat během příštího desetiletí více než dva miliony motorových vozidel," uvádí v obsáhlém rozhovoru pro německý hospodářský list Handelsblatt předseda představenstva a generální ředitel Škody Auto Bernhard Maier.
Jak říká, uvítal by, kdyby byla co nejdříve uvedena do provozu nová továrna, jež by vyřešila zásadní problém – automobilka narazila na kapacitní strop. Rozhodnutí o tom, ve které zemi se postaví, bude přijato na koncernové úrovni. Handelsblatt opakuje předchozí spekulace, že ve finále jsou Bulharsko a Turecko, ale Maier odpovídá, že tuto informaci nemůže potvrdit. "Musíme dozorčí radě koncernu předložit v blízké době fundovaný návrh," vysvětluje Maier.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru