Máte představu, jak váš podnik může předejít dopadům příští hospodářská krize? Na tuto otázku nemá odpověď skoro polovina vrcholových manažerů z více než 140 velkých českých společností, které se svou anketou oslovila společnost Aon.
"Na rozdíl od podniků z ciziny je na tuzemských firmách znát, že na možné zpomalení ekonomiky nejsou připravené, i když už nyní mohou učinit spoustu preventivních opatření," říká v rozhovoru pro HN Radovan Škultéty, šéf tuzemské pobočky Aonu. Jeho společnost firmám radí, jak předcházet různým rizikům, a zprostředkovává jim také pojištění.
Britský podnik, který ve svém oboru patří do světové špičky, každé dva roky zpracovává globální studii, v níž se korporátních manažerů ptá, co považují za největší rizika pro svůj byznys. Letos anketě dominoval právě strach z návratu hospodářské krize, která svět naposledy postihla před 10 lety.
Co se dočtete dál
- Proč se české firmy přehnaně pojišťují?
- Jak se dá v podnicích předcházet různým krizovým situacím?
- Kdo může pohled českých manažerů na krizovou prevenci změnit?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi