Drtivá většina firem po celém světě plánuje v příštích letech investovat do nových technologií, především pak do automatizace. "Bude to mít velký efekt na to, jak se změní způsob práce. Firmy na to musí reagovat," řekl na pražské konferenci HR Meeting Michael Liley z poradenské společnosti Deloitte Germany. Ten představil novou mezinárodní studii Global Human Capital Trends report, která sleduje nové trendy v oblasti lidských zdrojů.

Související

Podle mezinárodní studie v příštích letech nejvíce ovlivní trh práce právě nástup nových technologií. Podle Lileyho se dnes řada zaměstnanců obává, že kvůli automatizaci zanikne velké množství pracovních míst. "Lidé by se ale neměli jen bát, automatizace bude hlavně přínosem. Vzniknou díky ní zcela nové pozice, které dnes ještě ani neexistují," vysvětluje Liley.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru