Hyundai Motor Czech v dubnu vyměnilo vedení. Funkci generálního ředitele opustil Vladimír Vošický. Nahradil ho Martin Saitz, který v minulosti působil mimo jiné jako šéf Hyundai Motor Slovakia. "Naším cílem je stát se dvojkou na trhu," říká v rozhovoru pro HN Saitz.

HN: Jaký byl důvod odchodu vašeho předchůdce, pana Vošického?

Tohle není úplně otázka na mě. Rozhodnutí o jeho odchodu padlo předtím, než jsem nastoupil. Byla by to z mé strany čistá spekulace. My jsme se s naším novým prezidentem Alexem Kimem bavili o budoucnosti, jak budovat značku Hyundai, nikoliv o minulosti.

HN: Byl právě nástup nového prezidenta Hyundai Alexe Kima impulzem k výměně vedení?

Podle mých informací ano. Alex Kim nebyl spokojen s tím, jak značka Hyundai v Česku funguje. Jeho úkolem je situaci zlepšit.

HN: Zvenčí to vypadalo, že důvody pro odchod pana Vošického byly tři: vztah s dealery, komunikace s veřejností a agresivní reklamní kampaň. Dá se to tak shrnout?

Jak už jsem řekl, nebudu to komentovat. Nicméně je pravda, že jsme měli poměrně napjaté vztahy s médii, měli jsme konflikty s dealerskou sítí a zároveň jsme se příliš agresivně vymezovali vůči konkurenci.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.