Hyundai Motor Czech v dubnu vyměnilo vedení. Funkci generálního ředitele opustil Vladimír Vošický. Nahradil ho Martin Saitz, který v minulosti působil mimo jiné jako šéf Hyundai Motor Slovakia. "Naším cílem je stát se dvojkou na trhu," říká v rozhovoru pro HN Saitz.

HN: Jaký byl důvod odchodu vašeho předchůdce, pana Vošického?

Tohle není úplně otázka na mě. Rozhodnutí o jeho odchodu padlo předtím, než jsem nastoupil. Byla by to z mé strany čistá spekulace. My jsme se s naším novým prezidentem Alexem Kimem bavili o budoucnosti, jak budovat značku Hyundai, nikoliv o minulosti.

HN: Byl právě nástup nového prezidenta Hyundai Alexe Kima impulzem k výměně vedení?

Podle mých informací ano. Alex Kim nebyl spokojen s tím, jak značka Hyundai v Česku funguje. Jeho úkolem je situaci zlepšit.

HN: Zvenčí to vypadalo, že důvody pro odchod pana Vošického byly tři: vztah s dealery, komunikace s veřejností a agresivní reklamní kampaň. Dá se to tak shrnout?

Jak už jsem řekl, nebudu to komentovat. Nicméně je pravda, že jsme měli poměrně napjaté vztahy s médii, měli jsme konflikty s dealerskou sítí a zároveň jsme se příliš agresivně vymezovali vůči konkurenci.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru