Pivo z kapslového automatu ve stylu kávovaru vzbudilo počátkem letošního roku poměrně velký ohlas. Představila ho korejská společnosti LG na technologickém veletrhu CES v Las Vegas. Někteří sice stroj považují za nepříliš povedený vtip, jiní v něm ale naopak spatřují tržní potenciál. Navíc se nejedná o pivo z prášku, ale o domácí vařič, ve kterém se nápoj připravuje dva týdny.

Velké pivovary sice touto cestou jít zatím neplánují, probíhá však mezi nimi jiný závod o inovace. Souboj o novátorskou pípu zatím vedou hlavně největší světoví hráči, AB InBev a Heineken. Letos se k inovátorům rozhodl přidat i Plzeňský Prazdroj. A to poměrně netradičním způsobem - uspořádal takzvaný hackaton, tedy soutěž pro technologické nadšence, kteří se pokusí co nejlépe splnit zadání, za což obdrží slíbenou odměnu. V tomto případě jde tematicky o pivo denně na osobu po deset let zdarma.

"Chceme prostřednictvím projektu Brewrace (pivní závod, pozn. red.) podpořit trend, kdy spotřebitelé začínají vyhledávat i jiné čepované nápoje než jen pivo. V tomto případě jde o konstrukci pípy, která bude jednoduchá na obsluhu i údržbu a zachová nejvyšší možnou kvalitu čepovaných nápojů, které bude možné jednoduše střídat," říká marketingový ředitel Plzeňského prazdroje Roman Trzaskalik.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

Jiří Tůma 22.04.2019 16:54
Pivo se čepuje (proto z výčepu), nikoli točí. Děkuji.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru