Ania Cingrošová nastoupila do Twista prvního dubna 2019. Na novém působišti bude řídit content a social media tým, koordinovat, plánovat a tvořit obsah pro akviziční a retenční týmy a určovat strategii sociálních sítí. Pod svou taktovkou bude mít i mediální plánování a nákup.

„Je načase přinést do našeho marketingu čerstvý vítr v podobě mladého člověka, který má řemeslo v malíčku. Ania je na toto místo naprosto ideální adeptkou. Je mimořádně kreativní, v minulosti prokázala schopnost vést vícečlenné týmy a navíc má bohatou zkušenost nejen s domácím, ale i zahraničním trhem. Od Anii si slibujeme čerstvější komunikaci značky Twisto směrem k zákazníkům a posílení pozitivní image,“ říká Michal Šmída, CEO a zakladatel Twista.

Bývalá studentka Filmových studií na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy má za sebou několik úspěšných projektů, které úzce souvisí se zaměřením jejího vzdělání. Podílela se například na produkci queer festivalu Mezipatra nebo zajišťovala organizaci TourFilm festivalu. Měla také pod palcem PR a social media pro hudební festival Elekce. Profesně ale nakonec zakotvila v ZOOTu, kde se postupně z pozice produkční vypracovala na lídra content marketingového týmu. Posledních 11 měsíců pak v ZOOTu zároveň působila jako International Marketing Manager, starala se o strategii kampaní v Česku, na Slovensku a v Rumunsku.

Související