Největší tuzemská pivovarnická skupina Plzeňský Prazdroj připravuje další, v pořadí už osmý takzvaný koncept. První značkový výčep s názvem Pilsnerka se má otevřít v nejbližších měsících.

"S Pilsnerkou chceme být cool pro mladší zákazníky, měla by nabídnout moderní interiér, samozřejmě skvěle ošetřené pivo Pilsner Urquell. V prvé řadě s konceptem míříme na velká města," říká marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Roman Trzaskalik.

Do konceptů investují v podstatě všechny velké tuzemské pivovary. Prazdroj, patřící do nadnárodního koncernu Asahi, je v tom ale jasným lídrem s víc než 130 značkovými provozovnami.

Firma se snaží vtisknout originální identitu hospodám každé své hlavní značky − Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Radegast. Provozovatel je zpravidla franšízant, kterému pivovar poskytuje potřebný servis. Za poskytnutí licence pivovar inkasuje provize.

"Loni jsme otevřeli první Plzeňku, chceme postupně otevírat další. Přemýšlíme rovněž o konceptu hospody s pitím na stojáka. Mám radost z toho, že se nám daří rozšiřovat i Radegastovny mimo region kolem komína (Nošovice na severu Moravy, pozn. red.). Nedávno jsme otevřeli Redegastovnu v Opavě a otevíráme Vyškov," dodává Trzaskalik s tím, že takzvané koncepty jsou něco, co funguje.

Zbývá vám ještě 60 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se projevuje na prodeji piva v restauracích zákaz kouření.
  • Které další značky chystají nové hospody.
  • A kde?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se