Branislav Beneš nastoupil v roce 2002 do společnosti Empire, která se později stala součástí společnosti Capgemini. Postupně prošel technickými i manažerskými pozicemi, od softwarového inženýra, programátora a analytika až po konzultanta, a od roku 2009 spoluřídil českou pobočku z pozice Delivery Managera. Po 17 letech a s detailní znalostí společnosti střídá na pozici generálního ředitele Zdeňka Přibyla, který po více než třiceti letech v IT a sedmi letech ve vedení Capgemini odchází do zaslouženého důchodu.

„Capgemini v průběhu minulého roku provedlo některé užitečné změny ve struktuře a cítíme větší důvěru, větší samostatnost české pobočky a chceme toho využít a naplno ukázat náš potenciál. Aktuálně máme zhruba 120 zaměstnanců, kromě pražské pobočky jsme v minulém roce založili i pobočku v Ostravě a daří se i naší brněnské pobočce, kde jsme zdvojnásobili počet zaměstnanců. Do roku 2021 bychom chtěli mít alespoň 165 zaměstnanců,“ říká Branislav Beneš, nový generální ředitel Capgemini Czech Republic. „Rád bych, aby zaměstnanci cítili hrdost na práci v Capgemini a nebyla to pro ně jen práce, ale i zábava. Jsem týmový hráč, takže každý zaměstnanec v Capgemini Czech Republic hraje důležitou roli. Udělám maximum, abychom dále vytvářeli inspirativní prostředí, a zároveň stavěli na cloudových technologiích a nových řešeních v oblasti digitální transformace.“

Capgemini Czech Republic se tradičně zaměřuje na bankovní sektor, pojišťovnictví nebo retail a stále aktivnější je také v oblasti cloudových řešení. Realizuje také řadu projektů spojených s mobilními platbami a platbami bez front, ať už se jedná o prodejní řetězce nebo možnost rychlé bezhotovostní platby například ve vlacích.

Související