Francouzský vizionář Xavier Niel si kdysi vysloužil přezdívku enfant terrible telekomunikačního průmyslu. Před sedmi lety vtrhl na francouzský trh se čtvrtým operátorem Free a uspěl hlavně díky nízkým cenám. Jeho jmění rostlo a Niel se postupně dostával mezi nejbohatší lidi ve Francii.

Nyní už tomu tak není. Cenová válka, kterou Niel rozpoutal, teď dopadá i na jeho Free. Přestože přišel o miliardy eur, doufá, že se mu podaří telekomunikační firmu opět nastartovat.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jakou taktiku kdysi Xavier Niel použil, aby uspěl na francouzském telekomunikačním trhu? A víte, že takto úspěšný byznysmen nemá dostudovanou ani střední školu?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se