Renata Salata (39) odstartovala svou profesní dráhu v Evropském rozvojovém programu pro manažery v GE Money Bank/MONETA, v rámci kterého, se také dostala do Česka. Po ukončení programu už ve společnosti zůstala, a jako členka týmu přispěla k vybudování věrnostního programu bene+. Podílela se tehdy na vybudování partnerské sítě, značky, produktu a celkové komunikace tohoto programu. V listopadu roku 2009 nastoupila jako marketing director pro Česko a Slovensko do společnosti Provident, po pěti a půl letech pak přesídlila na pozici strategic planning and projects management a později zastávala místo digital sales director pro severní region (Polsko a Čechy), kde měla na starosti celkově značku a komunikační aktivity, které zahrnovaly strategii a management. Součástí její práce bylo i zaměření na vývoj produktu a zákaznický management, který se vyznačoval aktivní tvorbou a udržováním vztahů se zákazníky. Do Twista nastoupila v únoru 2019 na pozici chief growth officer.

„Fintechové služby, jako je Twisto, jsou sice v porovnání s bankovními či úvěrovými službami malými hráči, ovšem lze očekávat, že porostou raketovým tempem. Těším se, že budu moci být součástí tohoto růstu a že využiji své zkušenosti a odhodlání k růstu Twista na všech současných i budoucích trzích,“ říká Renata Salata.

 „Velice nás těší, že můžeme ve svém týmu přivítat Renatu, která má cenné zkušenosti se strategickým plánováním a výborně se vyzná ve světě financí. Renata nám také výrazně pomůže s polským trhem, na který jsme v loňském roce vstoupili a kde letos plánujeme spouštět všechny služby, které nabízíme v České republice. Twisto roste i po personální stránce. Do konce roku nás bude ve třech městech sto, proto je pro nás klíčové správné nastavení komunikace, procesů a koordinace aktivit. Renata se stává první velkou posilou, která Twistu přináší cenné know-how v řízení a škálování,“ říká Michal Šmída, CEO Twista.

Renata Salata se narodila v polském v Krakově a zde také vystudovala Ekonomickou univerzitu. Její původ a plynulá znalost polského i českého jazyka jsou vynikajícími předpoklady pro úspěšný růst v České republice i v Polsku.