Nespokojenost s dlouhou dobou doručení jako hlavním problémem u objednávek z internetových obchodů dlouho klesala.

Poslední dva roky ale roste. Byť se e-shopy a přepravní služby snaží doručování zlepšovat a investují do něj, trh práce a nízká nezaměstnanost, tedy složitost najít řidiče, je proti nim.

Zdroj: Zdroj: CZSO, APEK, Heureka

Výzkum APEK byl proveden v srpnu 2018 na 1357 respondentech, kteří nakupují na internetu alespoň jednou za rok.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru