V minulosti se poskytovatelé služeb pro automobilový průmysl a subdodavatelé snažili umísťovat svou výrobu i logistická centra převážně do centrálnějších částí České republiky, aby mohli obsluhovat více zákazníků a více automobilek. V posledních letech však začaly automobilky kvůli snižování nákladů na dopravu a úspoře času požadovat umístění svých subdodavatelů co nejblíže k výrobnímu závodu nebo maximálně v okruhu do zhruba 25 kilometrů. Důležité je také dobré napojení na dálniční síť a dostupnost pracovní síly, která v současné době představuje (nejen) pro automobilový průmysl značný problém.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se