Ceny za reklamu, která má především splnit svůj účel, mají pro letošní rok své držitele. V soutěži Effie jde o to, změřit, jak byla reklama úspěšná. Přispět musí k růstu tržeb firmy, která ji zadala, k větší viditelnosti značky nebo jen klikům na webových stránkách.

Například oceněná kampaň Pěnožrouti měla zvednout letní tržby čepované Kofoly o tři procenta. Výsledek? Tržby vzrostly dokonce o sedm procent. Kampaň připravila agentura WMC Prague a zaujala s ní především v digitálním světě. Hlavně díky aplikaci v Google Play. Její uživatel mohl sbírat postavičky pěnožroutů. Koupil si kofolu, pomocí aplikace zaměřil kameru mobilu na sklenici s limonádou a na displeji se mu objevila postavička, kterou uživatel zařadil do sbírky. Podobně funguje například populární hra Pokémon Go.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Proč uspěla reklama na nový holicí strojek Philips One Blade?
  • Jak porota ocenila kampaň Vodafonu se známými herci?
  • Čím se do soutěže zapsala společnost Post Bellum, která archivuje vzpomínky pamětníků významných historických událostí?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.