Tenisky šetřící životní prostředí i chodidla svých majitelů pokořily rekord české crowdfundigové platformy HitHit. Za třicet dní nasbírala startupová firma z pražského Karlína necelé čtyři miliony korun a její kampaň se tak stala nejúspěšnější na české verzi serveru, umožňujícího takzvané davové financování.

Svůj cíl vybrat 460 tisíc naplnila mladá firma Bohempia nakonec téměř osmkrát, stanovená částka se na jejím účtě objevila během rekordních sedmi hodin.

"Za deset minut po spuštění se nám podařilo shodit celý HitHit, jsme druzí po Jardovi Jágrovi, komu se to povedlo," vtipkuje majitel Bohempie Tomáš Rohal. Karlínské plátěnky tak překonaly dosavadní nejúspěšnější kampaň na HitHitu, kterou byl umělecký projekt Nakopni Jatka.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Kolik lidí na boty přispělo?
  • Proč výrobci zvolili k financování projektu portál HitHit?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.