Tenisky šetřící životní prostředí i chodidla svých majitelů pokořily rekord české crowdfundigové platformy HitHit. Za třicet dní nasbírala startupová firma z pražského Karlína necelé čtyři miliony korun a její kampaň se tak stala nejúspěšnější na české verzi serveru, umožňujícího takzvané davové financování.

Svůj cíl vybrat 460 tisíc naplnila mladá firma Bohempia nakonec téměř osmkrát, stanovená částka se na jejím účtě objevila během rekordních sedmi hodin.

"Za deset minut po spuštění se nám podařilo shodit celý HitHit, jsme druzí po Jardovi Jágrovi, komu se to povedlo," vtipkuje majitel Bohempie Tomáš Rohal. Karlínské plátěnky tak překonaly dosavadní nejúspěšnější kampaň na HitHitu, kterou byl umělecký projekt Nakopni Jatka.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru