Tenisky šetřící životní prostředí i chodidla svých majitelů pokořily rekord české crowdfundigové platformy HitHit. Za třicet dní nasbírala startupová firma z pražského Karlína necelé čtyři miliony korun a její kampaň se tak stala nejúspěšnější na české verzi serveru, umožňujícího takzvané davové financování.
Svůj cíl vybrat 460 tisíc naplnila mladá firma Bohempia nakonec téměř osmkrát, stanovená částka se na jejím účtě objevila během rekordních sedmi hodin.
"Za deset minut po spuštění se nám podařilo shodit celý HitHit, jsme druzí po Jardovi Jágrovi, komu se to povedlo," vtipkuje majitel Bohempie Tomáš Rohal. Karlínské plátěnky tak překonaly dosavadní nejúspěšnější kampaň na HitHitu, kterou byl umělecký projekt Nakopni Jatka.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru