Uspět na americkém crowdfundingovém serveru Kickstarter se podařilo IT expertovi Pavlu Šichovi. Pro první výrobek své značky hodinek Chronotechna našel hned první den dostatek zájemců a další přibývají, svůj cíl vybrat na výrobu půl milionu korun splnil během prvních deseti minut. 

Šichova nově vzniklá hodinářská společnost použila pro ciferník materiál z nanokarbonových vláken, který byl vyvinut pro satelitní družice. Jeho fyzikální a optické vlastnosti mají přispět k tomu, že ručičky hodinek jsou na něm skvěle vidět. Materiál pohlcuje, tedy minimálně odráží, světlo. Údajně v poměru 99,9:0,1. Proto se hodinkám přezdívá "nejčernější na světě".

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

Jiří Janošík 15.08.2019 23:13
Škoda toho článku a škoda značky Chronotechna. Jsem jedním z přispěvatelů a podpořil jsem tento projekt. Bohužel, komunikace za strany Chronotechny je velmi tristní a tak jak bylo avízováno v článku, že hodinky budou dodány na jaře letošního roku, tak do srpna nejpíše nebyl dodán ani jeden kus. Smutné je i to, jakým směrem se ubírá vzhled hodinek. Z původně prezentovaného, precizního provedení, je současné provedení dalece vzdálené od slibované Švýcarské kvality.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru