První hra, kterou jsem si koupil na PlayStation 2 byl Soulcalibur. Jen představa postav, které mezi sebou bojují s rozmanitými zbraněmi, které jsem znal z asijských akčních filmů, stačila jako prodejní argument. Svou roli hrály vedle soubojového systému i postavy, které zastupovaly různé typy bojovníků – od bojových mnichů až po sexy vražedkyně, démony a anděly.
Nový díl má po patnácti letech nová lákadla. Jednak mohu vyhrožovat dětem, že jim useknu hlavu. Hlavně ale k plejádě zavedených bojovníků přidává toho nejúžasnějšího: Řezníka z Blavikenu, Gwynbleidda, Bílého vlka Ravixe ze Čtyřrohu… zaklínače Geralta z Rivie. Když autoři Soulcalibru oznámili, že si od polského CD Projectu půjčí jejich hrdinu, vyvolalo to nadšení i obavy.
Fanoušci chtěli další možnost, jak si užít společnost sympatického zabíječe nestvůr, pochopitelně se ale báli, co s jejich miláčkem provede japonské Bandai Namco. V tomto ohledu máme dobré zprávy – Zaklínač bojuje dvěma meči, používá znamení, namluvil ho ten správný herec a stále k smrti nesnáší portály. V případě Soulcalibru VI je nutné přiznat rovnou i ještě něco – Geralt je jen jednou z postav ve hře, a pokud někdo čeká příběh jako z Divokého honu, nedočká se. Soulcalibur má jiné poslání a Geralt je jen jeden ze dvaceti bojovníků a bojovnic. A také je dostupný vedle konzolí i na PC, a to se počítá.
Co se dočtete dál
- Jak tvůrci Soulcaliburu zapojili Geralta z Rivie do příběhu o meči plném zla?
- Nakolik se podařilo spojit bojovou hru s RPG příběhem a zlepšováním postav?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi