V posledních letech se i v Česku těší velké popularitě malé batohy Kånken od švédské značky Fjällräven. Původně je značka na trh uvedla v roce 1978 a byly určeny pro malé děti jako školní batohy. Dnes - po čtyřiceti letech - je z nich globální produkt a tahoun tržeb této jinak outdoorové značky zaměřené na stany, krosny, spací pytle a oblečení do přírody.

Fjällräven uvádí, že těchto batohů se dosud celosvětově prodalo přes tři miliony kusů. Více než děti dnes Kånkeny nosí zejména mladá generace lidí mezi 15 a 30 lety. Na některých trzích právě tento batoh přispívá k tržbám lokální pobočky dokonce více než polovinou.

Další úkrok Fjällrävenu do módního světa se odehrál před pár týdny. Šlo o oznámenou spolupráci se švédskou hipsterskou značkou Acne Studios.

Společně vytvořená limitovaná kolekce zaujala v minulých týdnech přední světová média, když o ní jako o výjimečné psaly Vogue, Esquire, Elle, GQ i zahraniční deníky.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru