Čínská investiční skupina Fosun má zájem o devítiprocentní podíl ve společnosti Metro, která v Česku provozuje velkoobchody Makro. Představitelé Fosunu mají jednat o odkoupení podílu od společnosti Ceconomy. Uvedla to agentura Bloomberg s odvoláním na dobře informované zdroje.

O koupi stejného podílu přitom už s Ceconomy jedná česká společnost EP Gloabal Commerce (EPGC) vlastněná jedním z nejbohatších Čechů Danielem Křetínským a Patrikem Tkáčem, spoluzakladatelem investiční skupiny J&T. Ti už minulý týden oznámili, že kupují 7,3 procenta akcií Metra od firmy Franz Haniel & Cie, součástí dohody je i opce na dalších 15,2 procenta.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
reklama
Víte, že...
  • můžete hodnotit každý článek? Zaujal vás? Nebo byste mu něco vytknuli? Byl krátký, nebo nepřinášel nic nového? Na konci každého článku najdete hodnotící tlačítka.
  • souhrn zajímavých komentářů, technologických zpráv nebo investičních informací naleznete v našich newsletterech, které pro vás připravují editoři a vedoucí rubrik?
reklama
Související
Ještě si přečtěte
reklama