Škoda Auto dál láme rekordy. Za první pololetí letošního roku zvýšila dodávky nových aut svým zákazníkům o 11,6 procenta na 652 700 vozů. To je dosud nejvyšší číslo v dosavadní historii firmy. Automobilce díky tomu vzrostly tržby o 5,1 procenta na 9,161 miliardy eur. Vůbec poprvé tak za prvních šest měsíců roku překonala hodnotu devíti miliard eur. Provozní zisk se naopak propadl o 4,5 procenta na 821 milionů eur.

"Výsledek prvního pololetí ukazuje, že jsme s naší strategií i nadále na správné cestě. Aktuální paleta produktů má u zákazníků vynikající ohlas. S novými vozy Fabia a Kodiaq RS budeme v naší modelové ofenzivě pokračovat i ve druhém pololetí," říká předseda představenstva Škody Auto Bernhard Maier.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru