Devátý ročník soutěže o nejkreativnější reklamu Piaf vyhráli Indové s kampaní #PowerlessQueen.

Tou upozorňují na to, že indické ženy trpí neúctou, ponižováním nebo násilím.

"Rozhodování o Grand Prix bylo rozhodně historicky nejdelší za dobu devítileté existence Piaf. Více než hodinu trvalo, než se porotci přiklonili k indické variantě. Ale bylo to těsné," říká Marek Hlavica, ředitel soutěže.

Češi si odnesli šest z 32 medailí. Z toho čtyři získala kampaň Češi, děkujeme! neziskové organizace Člověk v tísni. Ta nechala minulý rok na podzim v Praze, Brně a Ostravě vylepit desítky billboardů se vzkazem psaným v arabštině, barmštině, perštině a ukrajinštině.

Po několika dnech se ukázalo, že vzkazy skrývají poděkování syrské holčičky Amal, afghánského učitele Mohammada, Ukrajince Rudolfa a barmského dobrovolníka The Mawa Čechům za to, jak jim svými příspěvky přes Člověka v tísni pomohli ve složité životní situaci.

Několik ocenění si odnesl také reklamní spot O2 k připomenutí roku 1989 nazvaný Svoboda není samozřejmost.

Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru